Förälskad Mia

Shit jag kan liksom inte skriva något vettigt här för jag är så förbannat förälskad, knockad, kär, snurrig, in love, dansar på moln. Lycklig. LYCKLIG! Lycklig!
Jag är så förälskad som jag aldrig varit förr, på riktigt. Det är så äkta och så härligt och så avslappnat men ändå pirrigt. Tänk att det kan kännas som att man har känt en människa hela livet trotts att man bara känt den i en månad. Ni ska veta mina vänner att jag är upp över öronen förälskad i, på riktigt, världens finaste kille.
En kille som får mig att skratta så att magen värker - hela tiden.
En kille som ger mig känslor som jag aldrig haft förr.
En kille som är en av de finaste människorna som jag någonsin träffat.
FAN vad KÄR jag är! Och det bästa av allt... Kärleken är så JÄVLA besvarad också!
För EXAKT 2 år sedan trodde jag att mitt hjärta hade dött för all framtid. EXAKT 2 år senare är jag kärare än någonsin. Det trodde jag aldrig. Men jag älskar det.
Jag borde kanske bara vara tyst om detta men ni vet, jag är sådär kär så att jag vill stå på månen och skrika det så att hela världen hör.
Men nu har jag ventilerat mig så nu ska jag hålla käften om det.... jag lovar... kanske...

Kommentarer
Postat av: Carina

Så härligt att höra!!! Åh när man e så kär får man ventilera sig hur mycket som helst, jag lyssnar gärna =) Puss å kram

2010-12-26 @ 17:01:17
Postat av: Laura

Va kul vannen! Visste val att d sku sla om for dej..! Hehe - sager som Carina - nar man ar kar far man ventilera sej hur mycket som helst! Hihi! Kul att hora att du kanner dej sa glad iaf! God jul! kramar!

2010-12-26 @ 21:18:56
URL: http://laurali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0