'Go cut ya hair gal'

På väg till staden Mariehamn snart för att få hjälp av min fina Madde att ta bort utväxten. Jag vet inte om det där blev svenska men, ni fattar. Inget klipp blir det utan bara bort med det som inte har en färg som jag vill ha. Men gud jag kan inte skriva idag.
Jag är inte så pigg... sov inte så jätte bra i natt trotts att det sista jag hörde var en av de bästa rösterna jag vet.
Tänk att en röst kan få det att gå rysningar av välbehag i kroppen. Är det inte bara så jefla fantastisk?!
Jo det eré.
Nu ska jag vänta på min fina syrra. Vi ska båda färga utväxten. Kvalitetstid med storasyster och bästa kompisen Madde, det kommer bli en bra dag.
Om bara huvudvärken kunde ge sig och kroppen kunde börja kännas lite piggare. Fast jag överlever det. Jag är så jävla kär nu så jag kan inte bli irriterad, arg, på dåligt humör över någonting.
Älskar't! Därför tänker jag vara kär hela tiden.
Hej hej!
Ulf Lundell – Kär Och Galen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0