Jag älskar er stil

jag kan bara skratta. Det här är tydligen inte alls en prioritet längre. Jag tror att mitt bloggande påminner mig mycket om något gammalt. Något som jag (äntligen) har lämnat bakom mig. Därför går det inte per automatik för mig att öppna nya inlägg varje dag flera gånger om dagen. Det händer väldigt mycket i mitt liv just nu, jag har svin kul. Verkligen. På flera olika sätt. Vilket skulle kunna göra detta till en fantastisk blogg. Men bloggen hamnar i skuggan. Jag har för roligt helt enkelt. Jag kommer inte att lägga ner, inte alls. Men det kanske är såhär dålig uppdatering. Tyvärr.
Jag har kul på jobbet, men är totalt slut och två veckor semester känns fair. Älskar mina kollegor, som jag var på julfest med i förrgår. Vi hade helt sjukt kul. Dansade som as. Vi var överallt och ingenstans på samma gång. Folk trodde säkert vi gick på extacy. Men vi är bara lite coolare än alla andra. Jag älskar deras stil helt enkelt.
Träningen, går bra. Känner mig tajtare än på ett tag.
Kärleken är... intressant just nu.
Jag mår - jävligt bra - för att fatta mig kort.
Idag ska jag träna, baka pepparkakor och gå på Harry Potter.
Petter – Älskar din stil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0