Mår helt sjukt bra.

Söndag.... Och snart är världens bästa vecka här. Den kommer att bestå av kärlek och jul. Jag kommer att få träffa en person som jag längtat efter i flera veckor (hoppas verkligen inget strular till sig nu), jag kommer att få åka hem till Åland och fira jul med min underbara familj, jag kommer att få festa med mina gamla (inte åldern menat) underbara bästisar... ååå den här veckan är så underbar så att jag bara vill krama den!
Nu ska jag åka in till stan och köpa julklappar. Ska bara klä mig först.
Puss.
Bjuder på en bild på mig och Hanna, min älskade Hanna. Hon är en av de finaste människor jag någonsin har träffat. God rakt igenom. Älskar den här pinglan. Snygg är hon också - eller hur! (Hanna och jag är kollegor men från första stund har det känts som att vi känt varann fo' evva!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0