My year 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Köpte en lägenhet.

Har du några nyårslöften?

Nevah. Jag lovar dock alltid mig själv att försöka behandla mig själv med samma respekt som jag behandlar andra.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Faktiskt. De fick TRILLINGAR för säkerhetsskull. + X antal syskon till mina älskade kids på jobbet.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

2 juli, 27 Augusti och 30 September.

Vad var din största framgång 2010?

Att släppa det förgångna, gå vidare och låta mig bli genuint lycklig igen.

Största misstaget?

Jag väljer att fokusera på framgångarna...

Bästa köpet?

Mitt älskade fina underbara hem. Min lägenhet, utan tvekan.

Vad spenderade du mest pengar på?

På lägenheten. Inte så mycket, bara någon mille sådär...

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Någonting? Jag garvar ju jämt. Mitt jobb gör mig glad. Mitt hem. Min familj. Mina vänner. En kaka. Att någon halkar till på gatan. You name it. Just nu vet jag någon som gör mig lycklig.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Robyn - Dancing on my own och Oskar Linnros - Genom Eld.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare än förra året. Det var inte så svårt i och för sig. Men nä, jag har nog ALDRIG varit så lycklig som precis just nu faktiskt.

Vad önskar du att du gjort mer?

Rest förstås men det finns och har inte funnits pengar för det helt enkelt. Förhoppningsvis lever jag ett tag till så att jag hinner det.

Favoritprogram på TV

'Bonde söker fru', hahaha, JA - det är sant! Jag ÄLSKAR'T! 2010 var också året då mitt tv-tittande nästan blev obefintligt, bör tilläggas.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jag hade världens mest strålande solskensdag och först var det kalas här i trädgården på åland på dagen och sedan hos Matts som fyller samma dag på kvällen. Det var en helt underbar fantastisk dag med de jag älskar mest!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Jag klär mig efter hur jag känner mig. En blandning av allt men alltid med något genomtänkt som representerar; Mia. Mer mönster än vanligt.

Den bästa nya personen du träffade?

Utan tvekan personen som jag är såååå förälskad i, samt alla mina arbetskamrater, gamla som nya, som blivit mina mycket nära vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0