'Om jag skulle samla alla stjärnor i hela rymden i en boll så skulle inte ens det vara nog för att förklara hur kär jag är i dig'

Jennifer Warnes – (I've Had) The Time Of My Life

AAAAAA jag är så lycklig!!!!

På fredag ska jag få krama honom!!! I'm longing!
I natt pratade vi bara  i 2h. Bara.
Vi hade kunnat prata 500h.
Det bästa av allt med den här förälskelsen är att vi skrattar HELA tiden. Jag har aldrig skrattat så mycket. Faktiskt. Jag vaknar upp med huvudvärk bara för att jag i princip skrattat 2h i sträck innan jag somnade. Det är just det som har gjort oss kära också, för att den andra får en att skratta så att vi knappt får luft. Fan vad kära vi är det är helt galet! Haha! Jag kan bara skratta för jag visste inte att man kunde bli såhär hysteriskt kär.
Vi är precis lika störda i huvudet och jag älskar det!

Idag fyller min kusin, och gudbarn, Emma år. Vi ska dit på kalajs i kväll. Hon fyller 10 år. Det kommer också att bli ett skrattmaraton för det blir det alltid med dem.
I övrigt ska jag inte göra många knop. Rita lite kanske. Eller skriva. I alla fall något kreativt.
FAN vad ska jag ha på mig på nyår. Omöjligt.
Vill ha en jumpsuit.
Var hittar jag en?
Tips tack!
Pussss!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0