Väntar på telefonsamtal.

Snart. Ringer. Den. Som. Jag. Längtat. Efter. Att. Höra. Rösten. På. Hela. Dagen.

Sitter och kollar på The Proposal. På tv 1000. Den verkar helt okej.
Annars har jag varit på en promenad med Madde och sen satte vi oss hos henne och dö garvade åt rena rama Rolf. Fan jag hade glömt bort att det var SÅ jävla roligt.
Sen snackade (eller skrattade) jag läääänge i telefonen med min Sara-Li.
Jag älskar att få kvalitetstid med de jag älskar mest.
Nu... nu ska jag vänta på telefonsamtalet från åååå från... det ni.
Men här är en bild på mig och min älskade Emme <3

Kommentarer
Postat av: emme

haha...hjärtat ;) du är så söt, själv ser jag "rund o go" ut...haha..

2010-12-28 @ 20:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0