38 grader

Jag är sjuk. Jag är sjuk 3:de dagen i rad. Feber. Det pendlar mellan 37-38. Jag har asont i halsmandlarna. I morgon får jag inte gå och jobba även om febern kanske är borta för så är reglerna i vårt arbete. I vilket fall så kommer min älskling upp i morgon trotts att jag kanske är sjuk och då ska vi kramas och pussas och bara vara nära. Inte helt okej det här avståndet. Inte helt okej. Och sen åker jag ner till Göteborg till helgen. Så det är bra!
Okej, i vilket fall, sjuk eller ej så måste jag ju tillbaka till sthlm. Så med risk att sitta med feber på båten så åker jag ändå i kväll. Så nu blir det snart till att packa väskorna.
Hej hej! Vi ses i sthlm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0