Det tar inte lång tid att älska.

Förlåt mig men jag har verkligen varit för upptagen med att vara lycklig. Kanske det känns mer okej då att jag inte har skrivit till er fina som går in här troget varje dag.
I fredags åkte jag till Göteborg, till min älskling. Jag flög och det gick sjukt smidigt på endast en timme. Väl framme så står min härliga kille där och väntar på mig. Kramen blev en sådan där som man bara ser på film, vet ni? Evighetslång.
Här var jag i total lycka. I armarna på den som jag är så fruktansvärt förälskad i.
Vi hade världens bästa helg. Den bästa helgen i mitt liv so far och det är just det, att allt blir bara bättre och bättre. Det här är det bästa som har hänt mig. Den här kärleken är så stark, så stabil och så otroligt trygg. Bara så rätt. 500%. Det är verkligen en match made in heaven. Vi har så jävla kul så att tiden rinner i väg och samtidigt kan vi inte låta varandra vara.
Nu dock, är det skit jobbigt för nu ses vi inte på 2,5 vecka typ för han åker till Alperna. Jag har redan en saknar klump i magen men jag får göra som jag gör inför en jävligt tuff arbetsvecka, andas in när den börjar och ut först när den är slut. Jag får alltså andas in nu och andas ut om 2,5 vecka. Se det som ett jävligt tufft arbetspass helt enkelt. FAN vad jag kommer sakna honom. Herregud vad fin han är.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Och du är fin! Det ska du komma ihåg! Kram!

2011-01-18 @ 17:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0