Har längtat mig sjuk.

Igår när jag pratade på telefon med min älskling så sa jag att jag saknar mig sjuk snart. Någon timme efter det så kände jag att jag hade ont i halsen och i ögonen när jag rullade dem. Nu, idag, ligger jag här med 37,6 grader feber (jag är i vanligt fall ca. 36,4 grader). Jag har bevisat det. Det GÅR att längta och sakna sig sjuk. Nu ligger jag i sängen och tittar ut på en hackspett, som sitter i ett träd, genom fönstret. Jag undrar vart den ska sen. Jag vill också kunna flyga. Då skulle jag flyga till Göteborg. Raka vägen till Göteborg.
Fan, jag hatar att ligga här. Det är värdelöst.
Nu ska jag läsa en serietidning och hoppas på att lite vila får mig att piggna i.
Kram på er.
Den här bilden är från våren 010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0