'Skarunte' komma å få dig en bit maaat?'

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag är VRÅLhungrig! Jag har inte ätit på över 6h och känner att jag kan halshugga någon. Gubben som satt bredvid mig på bussen och stirrade på mig konstant ligger risigt till. Shit att jag kan vara så känslig för blodsockerfall. Men när jag kommer hem så står middagen på bordet. Det gillar jag. Mamma vet hur jag blir utan käk för länge. Eftersom t-banan var försenad också så fick jag halvspringa till bussen och höll på att missa den. Det resulterade också i att jag blev utan tidning och höll på tråkas ihjäl hela bussresan. Det enda jag kunde tänka på var min kärlek. Han skratt och doft och hur han drar sitt hår från pannan - allt. Vilket iofs är härligt. Enbart!
Nu sitter jag på båten och ska strax gå ned till taxfreen för att köpa en wirre med mig hem till pappa. Jag ska köpa en tidning också, som jag ska plöja i kväll i brist på annat. Och så ska jag ringa Sara-Li för att bestämma när vi ska ses och göra något stört i vanlig ordning.
Jag har haft den bästa helgen i mitt liv och nu är jag lyckligt bakfull.
ÅH GUD vad jag längtar efter min kille. Pussa honom vill jag!
Bill Medley – (I've Had) The Time Of My Life

Kommentarer
Postat av: Lina

Är du på Åland i helgen? Vi funderar på att åka dit.

2011-01-03 @ 18:41:50
Postat av: mia

jag vet inte ännu när jag åker tillbaka tyvärr.

2011-01-03 @ 18:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0