THE man

I måndags så kom min älskling upp till mig och bara var sådär underbar som bara han kan vara. Han lagade middag till mig, bredde mig fina mackor med stor omsorg, köpte film. Han är den finaste som finns. Jag vet verkligen inte vart jag ska ta vägen. Han är så jefla underbar. Det jag känner för honom har jag aldrig känt i hela mitt liv. Och det är så ömsesidigt också och jag är så trygg med honom. Han ger mig inga tvivel. Jag är 100% säker på att han är mannen i mitt liv. Den jag kommer leva med. Alltså då menar jag. HELT JÄVLA BOMBSÄKER. För det vi har tillsammans är någonting speciellt. Så fint och så starkt. Det är mer än förälskelse och nyhetens behag. Det är liksom djupare än så. Det är stabilt, tryggt, naturlig och bara så jävla hållbart. Och ja jag kan säga det redan. Det är just det, vet ni, som är det speciella.
Det här är något utöver det vanliga. Jag kan inte ljuga, mitt ansikte är som en öppen bok just nu. Jag är är fantastiskt lyckligt förälskad i mannen i mitt liv och det är bara så jävla underbart och rättvist!

Kommentarer
Postat av: Simona

Låter härligt Mia =) Kram

2011-01-13 @ 18:06:49
Postat av: Madde

Lovley!

2011-01-13 @ 21:23:41
URL: http://lillins.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0