I'm forever yours faithfully

Igår var jag på vinkväll hos min fina kollega Lena och tillsammans med mina andra kollegor. Det var kul! Vi har jävligt kul ihop. Jag gillar't. Jag kommer nog stanna på den arbetsplatsen länge.
Det var även väldigt kul att träffa Petra över en fika och lite fönstershopping idag. Vi hade massor att catcha up och snacka om. Skoj! Hon har varit i Indien och bytt jobb och jag har blivit med älskling. Så det fanns samtalsämnen. Sen har vi väldigt kul ihop så det var verkligen härligt att träffa henne.
Båda hade vi skaffat page också. Helt sjukt att vi båda hade bestämt oss för att klippa av våra manar.
Jag ångrar absolut inte mitt klipp. Jag är så nöjd. Syrran är grym och färgen jag har som Madde kirrade älskar jag också.
Jag har precis skypeat med min älskade underbara kille. Gud vad jag är kär i honom. Han är helt underbar. Han är den bästa killen jag känner. Han är den mest perfekta mannen för mig. Och det är det som är det viktigaste.
FAN vad jag saknar honom.
Journey – Faithfully
Nu ska jag sova. Heppåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0